poniedziałek

#51

Jedna z najpiękniejszych niespodzianek jaką może Ci zostawić przyjaciółka w kopiach roboczych ;).


Pewnie każdy z was zastanawiał się kim jest Nikodem? Czy ma lat 17 czy 24? Czy jest gejem? Czy lubi pić mleko po północy? Nikodem jest człowiekiem, stwierdzenie oczywiste choć nie do końca.
Nikodema poznałam 25 lutego 2012 roku. Wybrał mnie z miliona użytkowników i napisał. Nie wiedziałam, że tak się do niego przywiąże. Nie wiedziałam, że tak bardzo będę chciała jego szczęścia. Nienawidzę go najbardziej na świecie, ale i uwielbiam go jak nikogo innego. Poza jaką przybiera nie jest prawdziwa w 100%, bo moi mili Nikodem przeżywa upadki.
Pamiętam, tak jakby to było dziś, jak bardzo przeżywał upadek swojej pierwszej miłości. Jak nie chciał się iść umyć. Nie wiem co było powodem, ale wiem, że wtedy uświadomiłam sobie, że mi na nim zależy. Zależy mi na palancie, który nie przepuści żadnej okazji żeby mi dogryźć, obrazić. Człowieku, który w pobliżu czegoś nowego zachowuje się jak idiota.
Waldorf jak przystało na prawdziwego romantyka nie myśli logicznie, kieruje się emocjami i wpada na dziwne pomysły. Nie można z nim współpracować, ale gdy ta nieszczęsna chwila następuję jest tak bardzo zabawnie, że nie można się przestać uśmiechać. Nie można z nim rozmawiać przez telefon, bo gdy się zaśmieje, to padam i nie wstaje. Mimo, że tak bardzo wypominam mu jego wady, w pewnym stopniu jest idealny. Nikodem zrobi wszystko dla przyjaciół, nawet zaśpiewa jak będzie trzeba. Jest ciepłą osobą, o niespodziewanym wdzięku. Gdy się go zawiedzie, wybacza od razu, chociaż nie dopuszcza tego do wiadomości i ukrywa w sobie. Za to nie lubi gdy ukrywa się coś przed nim. 2 tygodnie biłam się z myślami, nie spałam, płakałam, bo nie umiałam przyznać łączącej nas relacji racji.
Nigdy nie spotkałam nikogo tak oddanego zwierzętom, kto płacze przy każdej ich najmniejszej krzywdzie. Kto hoduje własne zoo i dobrze mu z tym. Kto uwielbia myszy, koty i psy co tak bardzo udowadnia jak strasznie jest kontrastowy.
Mogłabym się rozpisywać, skompromitować go, wielbić i rozdrażnić, ale prawda jest taka, że Nikodem jest takim człowiekiem jakim każdy z nas po części chciałby być. Jest ciepły, wrażliwy i skromny. Na pierwszy rzut oka wydaje się pseudo inteligentny, co jest nieprawdą. Tak bardzo chciałabym mu podziękować, za to co zrobił i co mam nadzieje, że zrobił. Mimo tego, że mnie wychowuje nie zamieniłabym go na innego przyjaciela. Ten opis nie jest długi, ale rzeczowy, prawdziwy. Taki jak Nikodem dla mnie. Nie wyobrażam sobie życia bez niego. I taki jest właśnie moi państwo Nikodem,dobry, nie ma innego przymiotnika, gdy się pojawia zaczyna stanowić kawałek twojego świata.
I.

kocham <3

15 komentarzy:

  1. aż uroniłam łezkę :) tyle miłości i prawdy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jesteś dla niej kimś więcej, niż przyjacielem. :)
    Znam Cię tylko z fb i tumblra i myślę, że potrzebujesz pomocy, właśnie kogoś takiego jak ta dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrzebuję żadnej pomocy, sprzedam nawet całe swoje srebro, żeby nikogo nie poprosić o pomoc :D

      Usuń
    2. ja bardzo przepraszam, z całą miłością do Nikodema i tak dalej, ale jak by mi dopłacili to bym nie brała. nie ten rodzaj przywiązania. I.

      Usuń
  3. Rozumiem Cię jak najbardziej! Ta duma niszczy nam życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze, ja staram się być samodzielny, ponieważ wstyd mi za ludzi, którzy osiągają coś dzięki protekcjom, albo jakimiś pokątnymi drogami.

      Usuń
  4. Bardzo zazdroszczę i chciałabym mieć kogoś takiego u swojego boku. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. how sweet XD
    nie no, na serio, i Ona i Ty musicie być kimś wyjątkowym
    zazdroszczę takich przyjaciół
    i co, może mi ktoś powie, że nie ma prawdziwego, szczerego wyrażania myśli i emocji..
    Pozdrawiam :*
    serdeczny Anonim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiesz szczerzę, że jak weszłam to nie chciało mi się tego czytać, ale kiedy już zaczęłam to nie mogłam się odciągnąć! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. to naprawdę urocze :)

    a, i mam coś specjalnego. od razu po zobaczeniu pomyślałam, że ci się spodoba: picssr.com/photos/redredhead/page2?nsid=48624180%40N02

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak z innej beczki podzielę się moimi odczuciami.
    Jakiś czas temu dużo moich znajomych udostępniało zdjęcia z Dictator of good taste. Zaskoczona pięknymi zdjęciami sama tam zajrzałam. No ok, piękne materialne rzeczy- jakaś lala ma dobry gust. – Coś w tym stylu przeszło mi przez myśl.Ale ja nie lubię bezpodstawnie oceniać, więc zaczęłam grzebać dalej. W każdym razie myślałam, że strona ma właścicielkę. Jakież duże było moje zdziwienie gdy zajrzałam na bloga. To nie właścicielka, a właściciel. Przeczytałam wpisy i jestem w szoku…. Bo, drogi Nikodemie jesteś osobą która coś wie! To niesamowite jaką masz łatwość jeżeli chodzi o pisanie. W jaki przystępny a jednocześnie sympatycznie chaotyczny sposób uzewnętrzniasz się. Bardzo mnie cieszy, że można znaleźć osoby tak wrażliwe, które nie brną przed siebie na ślepo, ale jednak się zastanawiają. Jesteś szczery w tym co piszesz. A tym samym bezpodstawnie nikogo nie obrażasz. Ogólnie strasznie mnie irytuje u innych to, że krytykują coś o czym nie mają zielonego pojęcia. Ty się zagłębiasz w temat i uzasadniasz swoją krytykę. Dziękuję za intelektualną pożywkę i powód do zastanawiania się. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pseudo inteligentny, haha ;)
    A tak serio- faktycznie miła niespodzianka
    I fajnie jest mieć kogoś, kto dostrzega w Tobie dobrego człowieka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W dzisiejszym świecie brakuje takich blogów jak ten, takich romantycznych słów i obrazów. Dziękuje za upiększenie mi dzisiejszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń