niedziela

A cat is wonderful partner.


„Bo kot kochać potrafi. A w swojej miłości jest niczym pan i władca. Wyniosły, ale i szczodry, w chwili natchnienia obficie obdarowuje nas pieszczotami. Kot kocha człowieka niezwyczajnie. Sam decyduje o czasie na pieszczoty, zabawę i wypoczynek z ludzkim przyjacielem. Żyje wedle własnych zasad, od człowieka oczekuje ich akceptacji. Pokazuje nam to, co ciekawe, by po chwili spokojnie wtulić się w nasze kolana.”
Zupełnie się z tym zgadzam. Jak już pewnie większość z Was zauważyła uwielbiam koty. Sam mam swojego prywatnego, osobistego. Dostałem ją od mojej Je, u której znajdują się jej babka, matka i siostra. Wcześniej nie lubiłem kotów, lecz zakochałem się w tym rudym zwierzęciu, które postanowiło spać na mojej klatce piersiowej, siadać ze mną do stołu i codziennie mnie zaskakiwać.
Raz pewien mój kot postanowił zatrzymać ruch w mieście i znaleźć się na jednej z pierwszych stron gazet, upokorzyć swojego właściciela, innym razem polizać środek na pchły i dostać półdniowego ślinotoku.
W tym roku została matką, nawet nie wiecie jakie to wspaniałe uczucie mieć miot kociąt na swojej głowie. Jedna z jej córek została adoptowana przez starszą panią i wiedzie spokojne życie, między domkami letniskowymi, a sanatoriami, druga trafiła do mojej przyjaciółki Agnieszki.
Kot to wspaniały towarzysz, nie wyobrażam sobie życia bez niej, więc pozostaje mi tylko życzyć jej stu lat.
Na zdjęciu moja Mania w obiektywie Em te foto.




3 komentarze:

  1. jaka piękna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tata mawiał, że tylko inteligentni ludzie lubią koty, bo resztę te zwierzęta przerastają umysłowo :) Rude koty (moim zdaniem) są wyjątkowo piękne, niestety nigdy nie posiadałam takiego :D

    OdpowiedzUsuń